Weekender

Weekender på Fjordvang

I weekenderne på Fjordvang er der tid til at være sammen på en helt anden måde end i hverdagen.

Du har fri. Ligesom alle andre unge på din alder. Det betyder, at du kan dyrke venskaber, fællesskabet og lave præcis det, du har lyst til på vores efterskole.

I weekenderne har jeg god tid til min hest og fællesskabet med mine venner

Ella, elev i 10Global

Hvad laver du i løbet af en weekend?

Først og fremmest har du fri og kan slappe af med dine nye bedste venner. Måske har du bare lyst til at hygge på værelset eller i fællesarealerne? Måske går du over på værkstedet, op i Kunst & Design eller ind i Makers Space og arbejder på et fritidsprojekt?

Valget er dit!

Der vil naturligvis også være aktiviteter i weekenderne, som du deltager i, når du vælger at være på skolen i weekenden. Har du lyst til at lave noget bestemt, lytter vi altid til dine gode idéer og forslag til aktiviteter.

Weekender betyder fremfor alt hygge, og vi nyder at kunne være sammen med dig på en anden måde end i hverdagen.

Fjordvang Efterskole i Vestjylland: Dit bedste år begynder her!
Efterskole Jylland: Fjordvang - Glade elever, fantastiske oplevelser

Besøg os, oplev weekenden og hør mere om efterskolelivet på Fjordvang