Lukas og Mikkel

Lukas og Mikkel fortæller om linjefaget Boldspil på Fjordvang Efterskole

Jeg hedder Lukas. Jeg hedder Mikkel. Og vi har Boldspil her på Fjordvang Efterskole.

Jeg har valgt Boldspil, fordi at jeg godt kan lide sport, og jeg godt kan lide at være aktiv. Det vi laver i Boldspil, det er fodbold, håndbold, volleybold, badminton og basketbold.

Vi arbejder både med teknik, taktik og spilforståelse i forskellige boldspil. Her på bold har vi det skidehyggeligt, og der er altid god stemning og godt humør.

Boldspil på Fjordvang er for alle, uanset hvilket niveau man har. Både i går og i dag har vi haft linjefagsdage, hvor vi i går har været ude at spille golf, og i dag har vi spillet noget, der hedder squash. Du skal vælge Boldspil her på Fjordvang, hvis du godt kan lide at få sved på panden. Og bare have det pissefedt med vennerne.