Her bor vi

Kontakt vores efterskole i Jylland

Efterskole i Vestjylland - Lige ved Ringkøbing Fjord

Fjordvang Efterskole ligger i det naturskønne Vestjylland, og efterskolen ligger lige ned til Ringkøbing Fjord. Der er slet ikke så langt ud til os. Regionalbussen fra Skjern/Ringkøbing kører forbi på hverdage – og X-bussen 952X til/fra Silkeborg og Aarhus kører fredag og søndag.

Vores efterskole ligger i naturskønne omgivelser, hvilket giver en unik mulighed for at give dig de mest optimale rammer med dine linjefag.

Efterskole med fællesskab

Ridning i naturen

Om det er Ridelinjen, hvor du har mulighed for at ride i skoven, tage din hest en tur med ned til fjorden eller ride på vores baner på skolen giver naturen en god alsidighed for dig og din hest.

Outdoor er naturligvis ude året rundt

Eller tag nu Outdoor, hvor du får det optimale ud af naturen året rundt fra klatreren i træer til surfing og kajak på vandet.

Kunst & Design henter inspiration i naturen

Eller i Kunst & Design hvor du konstant finder inspiration i vores flotte omgivelser året rundt, hvilket giver dig mulighed for at udfolde din kreativitet.

Oplev en sjov hverdag

På Fjordvang er der plads til alt det, der gør en hverdag sjov og spændende. Vi er en efterskole i Vestjylland, der både tilbyder faglig udvikling, kreativitet, spændende oplevelser, idræt i forskellige genrer samt et stærkt fællesskab.

Du vil møde nye mennesker og opbygge venskaber for livet. Din hverdag vil blive fyldt med dine yndlingsinteresser, og samtidig vil du møde nye udfordringer.

Anderledes efterskole i Vestjylland

Vores efterskole i Vestjylland er altså andet end blot faglig læring, som du ellers kender den. Du oplever undervisning inden for dine interesser, et stærkt og opbyggende sammenhold, nye kompetencer og så bliver du rustet til din fremtidige uddannelse.

Der er mange grunde til at vælge Fjordvang Efterskole, og vi glæder os til at byde dig velkommen til et uforglemmeligt år.

Besøg Fjordvang - din efterskole i Vestjylland

Hvis du synes, at vores efterskole lyder som noget, der falder i din smag, er du mere end velkommen til at ringe til os. Vi vil hjertens gerne besvare dine spørgsmål og gøre dig klogere på, om vores efterskole er noget for dig.

Du er også mere end velkommen til komme forbi skolen og få en rundvisning samt en snak med lærer og elever. Vi har jævnligt besøgssøndage og aftenbesøg, hvor du og din familie kan besøge os. Du kan også ringe til os, hvis du hellere vil besøge os på et andet tidspunkt.

Vores adresse er:
Fjordvang Efterskole
Velling Kirkeby 48
6950 Ringkøbing

Se Fjordvang med en drones øjne

Næste

Når jeg ikke rider i skole, tager jeg bussen

Laura, elev i 10Global

Skolens kontor

Fjordvang Efterskole
Velling Kirkeby 48
6950 Ringkøbing