Bestyrelsen på Fjordvang Efterskole

Udvikling er drivkraften

Fjordvang Efterskoles bestyrelse arbejder tæt sammen med skolens ledelse og spiller en vigtig rolle lige fra idéfasen til udvikling og evaluering af efterskolens visioner og mål.

Bestyrelsen er bredt funderet, og de syv medlemmer byder hver ind med deres erfaring, kompetencer og mod på forandring og udvikling, der kommer efterskolen, eleverne, medarbejderne og lokalsamfundet til gode.

Bestyrelsen har det overordnede ansvar for skolens økonomi, og de står naturligvis på mål for efterskolens værdigrundlag, hvor det blandt andet er et fundament at møde eleverne med et åbent sind til en ligeværdig samtale om livet, hvor det er naturligt at møde holdninger og udvise respekt, og hvor eleverne har medansvar og indgår i et forpligtende fællesskab.

Hvis du ønsker at komme i kontakt med bestyrelsen, er du velkommen til at sende en e-mail til formand Rita Byskov på rita@byskovhee.dk.

Næstformand

Dorte Zacho

Næstformand

Søren Lambæk

Pia Kirk

Claus Aarup

Mogens Pedersen

Gudrun Pedersen

Bestyrelsesmedlem

Mor, du skal ikke være nervøs. Jeg har det godt.

Oliver, Elev i 9. Mind

Se filmen om Fjordvang

Nuværende og tidligere elever fortæller om deres efterskoleår

Det bedste år i dit liv venter på dig

Et efterskoleår på Fjordvang bliver det bedste år i dit liv. Oplev vilde udfordringer, afslappende hyggestunder, kærlighed, nye venskaber, verdensklasse lærere, topfaciliteter og ikke mindst et intenst efterskoleliv med oplevelser og venner for livet.

Hvorfor vælge Fjordvang?

• Du bliver klar til en gymnasial eller erhvervsrettet uddannelse
  • Vores undervisning tager afsæt i din faglige interesse
  • Du bliver en del af stærkt fællesskab