Efterskolernes Dag

Besøg os på Efterskolernes Dag 2024

På Efterskolernes Dag fortæller forstander, lærere og elever, hvorfor et efterskoleår på Fjordvang bliver det bedste år i dit liv.

De fortæller om vilde udfordringer, afslappende hyggestunder, kærlighed, nye venskaber, verdensklasse lærere, top faciliteter og ikke mindst et intenst efterskoleliv med oplevelser og venner for livet.

Efterskolernes Dag holdes søndag 29. september 2024 fra kl. 13 – 17.

Du må gerne tilmelde dig, men det er ikke et krav.

Hvad oplever du på Efterskolernes Dag på Fjordvang?

På Efterskolernes Dag kan du høre om skolen sammen med din familie og møde vores elever, der fortæller om efterskolelivet, fællesskabet, linjefagene og de boglige fag. Har du spørgsmål, er både eleverne og lærerne klar til at svare.

Du kan naturligvis få mere at vide om Fjordvangs stærke og unikke boglige profil med to forskellige 9. klasser – Mind og Skils – og en projektorienteret 10. klasse med 10Global, 10Håndværk og 10Kickstart.

I løbet af rundvisningen viser vi dig rundt på skolen, så du kan se og opleve livet på efterskolen. Du kan se vores skole, hallen, klasselokaler, boldbane, værksteder, ridehal og værelser.

Har du spørgsmål til økonomi og tilmelding, kan du tage en snak med kontoret.

Vælg mellem 7 linjefag

Fjordvang er efterskolen med de mange muligheder, og du kan vælge mellem hele syv linjefag.

Du kan vælge to linjefag i dit efterskoleår.

På Fjordvang dyrker vi bredden fremfor eliten, men du skal ikke tage fejl. Vi er for dig, der har ambitioner om at blive bogligt dygtigere og udvikle dit talent i linjefaget.

Næste

Jeg hygger mig for vildt med mine rumboer

Nora, elev i 10Global

Skolens kontor