Bastian

Bastian fortæller om linjefaget Musik på Fjordvang Efterskole

Jeg hedder Bastian, og jeg går på Musik på Fjordvang Efterskole.

Jeg har valgt Musik på Fjordvang Efterskole fordi, at vi ikke er så mange. Så derfor så har vi stor mulighed for at øve med det instrument, som vi rigtig godt kan lide. Og man kan både komme som ny, og overhovedet ikke have spillet på noget før. Og så kan man komme som øvet og være med til at lave sammenspil.

Vi har to fede musiklokaler med masser af instrumenter, man kan bruge i undervisningen. Men man kan også bruge dem i fritiden.

Jeg har spillet klaver i cirka 5 år, og selvom jeg har spillet i så mange år, så er der stadig rigtig meget, som vores musiklærer her på Fjordvang kan lære mig.

Udover klaver kan man vælge guitar, bas eller sang som soloundervisning. Det fedeste ved Musik på Fjordvang er sammenspillet, muligheder for udvikling og fællesskabet.