Kammeraterne

Få nye bedste venner

Kammeratskabet er bare noget særligt på en efterskole. Det er ikke løgn, når vi fortæller, at mange får venskaber, der holder hele livet.

Selvom du måske er lidt nervøs, inden du skal starte, vil du opleve, at der er plads til dig på Fjordvang Efterskole. Du finder hurtigt sammen med andre, der har samme interesser som dig, hvad enten du går op i det boglige, teknologi eller et af vores 7 linjefag.

Efterskolelivet har givet mig venskaber for livet

Noah, elev i 10Global

Du vil elske det

Vi tør godt love, at du slet ikke kan undgå at komme tæt på en hel masse andre unge, som du lærer rigtig godt at kende. Hvert år oplever vi, at stærke og dybe venskaber vokser frem. Venskaber som får stor betydning her og nu og i din fremtid.

På Fjordvang Efterskole starter der hvert år cirka 110 friske unge mennesker, der som dig drømmer om at få et rigtigt efterskoleeventyr. I starten famler vi alle rundt i navne og ansigter. Men hurtigt bliver hele flokken rystet godt sammen og får et sammenhold, du vil elske at være en del af.

Fjordvang Efterskole: Musik-linjen, hvor glade elever oplever det bedste år i musikkens verden
Fjordvang Efterskole: Det bedste år i dit liv med sjov og læring

Se filmen om Fjordvang

Nuværende og tidligere elever fortæller om deres efterskoleår

Det bedste år i dit liv venter på dig

Et efterskoleår på Fjordvang bliver det bedste år i dit liv. Oplev vilde udfordringer, afslappende hyggestunder, kærlighed, nye venskaber, verdensklasse lærere, topfaciliteter og ikke mindst et intenst efterskoleliv med oplevelser og venner for livet.

Hvorfor vælge Fjordvang?

• Du bliver klar til en gymnasial eller erhvervsrettet uddannelse
  • Vores undervisning tager afsæt i din faglige interesse
  • Du bliver en del af stærkt fællesskab