Værelserne

tester

Værelseshygge med rumboerne og vennerne

Den første du får et tæt forhold til på Fjordvang Efterskole, er uden tvivl din nye rumbo. Grin, sved og glædestårer bliver en del af hverdagen på dit værelse.

Du kommer til at bo på hyggelige 2, 3 eller 4-personers værelser, og vi tør godt love dig et fedt kammeratskab, hvor du bliver accepteret og kan være dig selv 100 %.

Jeg hygger for vildt med mine rumboer og venner

Freja, elev i 10Håndværk

Pige- og drengeværelser

Værelserne på Fjordvang Efterskole består af senge og skriveborde. Du har en aflåselig boks samt en reol til tøj, kurve eller pynteting. Alle værelser er i rigtig god stand. Bad og toilet findes på gangene.

På Fjordvang Efterskole bor piger og drenge naturligvis på hver deres værelser men dør-om-dør på hyggelige elevgange.

Piger og drenge bor mikset på gangene, fordi det styrker trivslen og det store fællesskab.

Den daglige rengøring og oprydning på værelse, bad og toilet er du selv med til at stå for sammen med dine værelseskammerater.

Fjordvang Efterskole i Vestjylland: Dit bedste år begynder her!
Fjordvang Efterskole: Sjov, udfordrende, og lærerig hverdag

Besøg os, se værelserne og hør om efterskolelivet på Fjordvang