Bedste efterskoler i Danmark

Hvad gør de bedste efterskoler i Danmark rigtigt?

Heldigvis er der et stort udvalg af efterskoler i Danmark, så alle kan finde et sted efter deres personlige interesser og passion.

For at kunne være blandt de bedste efterskoler i Danmark, kræver det efter vores mening et godt sammenhold blandt eleverne, faglige udvikling og interessante linjefag.

På Fjordvang Efterskole er der plads til alle, og vi ønsker, at efterskolen skal blive dit andet hjem. Vi opstiller ikke en lang liste af skrappe regler, men imødekommer istedet eleverne med ubetinget tillid, og forventer det samme gensidigt.

Her kan du få efterskoleophold, hvor der er plads til, at du kan være dig selv. Det gør Fjordvang Efterskole til en af Danmarks bedste efterskoler i vores optik.

Det fedeste år venter på dig - vælg blandt Danmarks bedste efterskoler

Et år fuld af oplevelser, nye venskaber, udfordringer, masser af kærlighed, fede faciliteter og meget mere venter på dig.

Vi mener selv, at vi er blandt Danmarks bedste efterskoler, men det er selvfølgelig op til dig at vurdere. Vi har sat fokus på høj faglig undervisning, kompetente lærere og et stærkt fællesskab mellem alle.

efterskole kunst og design

Oplev et unikt år på efterskole

Vi vil helt sikkert ikke kalde os Danmarks bedste efterskole, for det er op til hver enkelt elev at vurdere – men vi glæder os til at tage imod enhver, og vi vil gøre vores yderste for i fællesskab at give dig dit bedste år, som du aldrig vil glemme. Vi fokuserer på alsidighed gennem solid faglig undervisning blandet med spændende interesser og linjefag.

Her går det kreative, sociale og faglige hånd i hånd, så alle får en unik oplevelse. Du vil møde mange personligheder og knytte nye venskaber for livet. Samtidig vil du opleve personlig udvikling og måske finde frem til, hvordan din fremtid skal formes.

Glæd dig til et af de bedste år på Fjordvang Efterskole.

Fjordvang er bare den bedste efterskole

Karla, elev i 10Global

Skolens kontor

Fjordvang Efterskole