Efterskole pris

Er du i tvivl om vores efterskole pris?

Hos Fjordvang efterskole har vi fokus på de unges trivsel og udfoldelse. Vores efterskole pris udregnes som en samlet ugepris, hvor alt er inkluderet lige fra forplejning, ophold, materialer, bøger, rejser m.m. Dog er der visse ekstraudgifter til hestehold.

Når du benytter prisberegneren for at udregne vores efterskole priser, vil du også se din statsstøtte. Det vil sige, at de samlede priser på efterskoler også er afhængige af din egen indkomst.

Beregn dine efterskole priser

Det er ikke gratis at gå på efterskole, men det er en god investering for de unge mennesker. Da alt er inkluderet i de ugentlige efterskole priser, er der ingen ekstraudgifter undervejs, og du kan se den samlede pris i prisberegneren. Dog er lommepenge naturligvis for egen regning.

Det er en stor beslutning, når et barn skal på efterskole. Ligeledes kan det være svært at finde den rette efterskole blandt det store udvalg. Priser på efterskoler er nogenlunde de samme, så det er op til den unge selv, hvilken efterskole der er bedst egnet til deres interesser.

Mange ting inkluderet i vores priser på efterskoler

På Fjordvang Efterskole er alt inkluderet i prisen. Det vil sige, at de unge får en unik oplevelse inden for deres interesser, hvor alt udstyret står klar og kan benyttes under hele opholdet.

Vælger dit barn et linjefag inden for friluftsliv, er både surfudstyr, kajakker, klatreudstyr og meget mere inkluderet.

Ligeledes er både symaskiner, malergrej og lignende inkluderet, hvis det er linjefaget Kunst & Design, der frister. Derved er du sikret et unikt ophold uden bekymringer, når du vælger Fjordvang Efterskole.

Besøg Fjordvang Efterskole og oplev livet og stemningen. Her får alle unge et godt ophold med nye venskaber, stærkt sammenhold, ny viden og spændende udfordringer.

Jeg elsker at smashe bolden ned i gulvet

Sine, elev i 10Global

Skolens kontor

Fjordvang Efterskole