Anna og Anne

Anna og Anne fortæller om linjefaget Ridning på Fjordvang Efterskole

Jeg hedder Anna. Og jeg hedder Anne. Og vi har valgt Ridning på Fjordvang Efterskole. Jeg har valgt Ridning, fordi jeg synes, at det kunne være megafedt at have hestene lige i baghaven. Ja, og så man kunne rykke sig med hesten til træning.

Vores underviser hedder Maj-Brit, og hun underviser inden for en masse discipliner. Blandt andet spring, dressur og cadeo. Og så underviser hun også i miljøtræning og jordarbejde. Og så kan man komme på en masse ture. Og komme i fjorden. Og så underviser hun selvfølgelig også inden for islændere.

Her er også megalækre faciliteter. Der er blandt andet en megalækker springbane, en stor udendørs dressurbane og så indendørshal. Så har vi selvfølgelig også fjorden lige i baghaven. Som bare er et stort fedt plus.

Og så har vi også rigtig mange gode folde, hestene kan muntre sig på. På Ridning på Fjordvang er der plads til alle former for heste og alle niveauer inden for ridning. Vi hygger os bare alle sammen, og så har vi bare det fedeste fællesskab.