Lærke og Madeline

Lærke og Madeline fortæller om linjefaget Kunst & Design på Fjordvang Efterskole

Jeg hedder Lærke. Og jeg hedder Malene. Og vi går på Kunst & Design på Fjordvang Efterskole.

Jeg har valgt Kunst & Design, fordi jeg godt kan lide at være kreativ. Og jeg synes, det er hyggeligt. Og jeg har valgt Kunst & Design, fordi jeg godt vil lære at blive mere kreativ.

Lige nu der maler vi. Og næste periode skal vi arbejde med ler. Her på Kunst & Design laver vi gamle ting om til nye ting. F.eks. skraldekunst hvor vi tager gamle flasker og laver dem om til skulpturer.

Jeg synes Kunst & Design er fedt, fordi man får lov til at udtrykke sine kreative evner. Og så har vi det megafedt sammen. Vi hører musik, drikker kakao og hyggesnakker. Du skal vælge Kunst & Design, hvis du godt vil være kreativ og en del af et fedt fællesskab.