Bára

Færøske Bára fortæller om livet på Fjordvang Efterskole

Færøske Bára fortæller, hvorfor hun valgte at rejse til Danmark og til Fjordvang Efterskole. Hun taler naturligvis også dansk, men videoen er lavet på færøsk for lige at teste dine sprogkundskaber.

Hej jeg hedder Bára. Jeg har valgt Fjordvang Efterskole, fordi jeg godt kunne lide Kunst & Design, fordi det er meget kreativt, og det kan jeg godt lide. Og så valgte jeg Outdoor, fordi jeg kunne mærke, at jeg havde brug for at prøve mine grænser af.

På Fjordvang Efterskole er det meget hyggeligt. Vi kan se film og spille brætspil, og der er plads til alle.

I starten da jeg kom til Fjordvang Efterskole tvivlede jeg på, om jeg kunne klare at tale dansk, men allerede tre dage senere gik det helt fint med at snakke dansk, og jeg var også begyndt at snakke mere, og det er helt fint, fordi jeg har en gudmor i Esbjerg, som jeg kan tage til i weekenderne.

I de lange ferier tager jeg hjem. Hvis du har lyst til at opleve Fjordvang Efterskole, så kan du booke en video-rundvisning, hvor du kan snakke med forstander Jacob.